Juni 17, 2011

Gaya hidup sesuai warna

Pink
Warna ini memang sesuai dengan kesan feminim, dapat diperoleh di kedai jualan butik tertentu jika anda ingin membeli pakaian dengan pembelian segera. Penampilan lembut dan cukup mewakili perasaan jatuh cinta yang berbunga-bunga. Tidak ada salahnya dinner dengan yang tersayang dengan busana pink lembut, sangat sesuai untuk pakaian wanita atau baju wanita.

Merah
Cermin berani dan independen. Selain mewakili keberanian dan ketegasan, merah juga sering dipandang sebagai warna yang seksi dan menggoda.

Biru
Mewakili kecerahan dan kenyamanan. Bagi yang menggemari warna biru biasanya sangat menyukai ketenangan. Bila ingin merasa nyaman dan diterima dapat meningkatkan keyakinan diri, warna biru boleh menjadi pilihan ketika membeli pakaian yang telah siap.

Orange
Gabungan antara warna kuning dan merah ini mencerminkan si pemakai, orang yang menyukai gabungan warna ini dan gemar tampil untuk mendapatkan perhatian. Apalagi jika dipadukan dengan aksesori wanita yang menarik. Warna cerahnya juga akan membuat mood akan naik.

HitamIni adalah warna paling gelap dari yang lain untuk pakaian wanita atau baju wanita. Paling sesuai bagi mereka yang tidak suka kelihatan keterlaluan. Karakter misteri terpancar pada kegelapan warna hitam. Hitam juga sangat eksklusif untuk penampilan yang elegan dan seksi.

Kuning
Warna cerah ini melambangkan kecerdasan dan intelektual yang tinggi. Kuning juga sering disamakan dengan warna outdoor. Pengemar warna ini seorang yang optimis, berani dan tahan lasak.

Putih
Semua orang tahu warna ini berkaitan dengan suci dan bersih. Putih juga termasuk warna paling aman selain hitam, karana boleh dipadu dengan segala warna. Bila Anda orang yang penuh pertimbangan, yaitu penggemar warna putih ini, pasti sebahagian besar isi almari pakaian anda terdiri dari warna ini selain aksesori wanita.

Hijau
Sangat sesuai dengan alam dan segala yang kelihatan natural. Penggemar warna ini adalah yang menyukai alam dan pencinta kedamaian.

0 Comment: